A kiválasztott áru megrendelhető telefonon az alábbi számokon
+36 (1) 453-0169
+36 (1) 453-0170
+36 (1) 439-0290
+36 (1) 439-0291
+36 (1) 244-8032
+36 (1) 244-8033
vagy e-mailben az info@roll-n.hu címen
Raktári termék esetén a 14.00 óráig leadott megrendelést még aznap el tudjuk küldeni GLS futárral. A GLS futárszolgálat a megrendelt termékeket a felvételt követő munkanapon szállítja ki. Csomagkézbesítés Magyarországon háztól házig, hétfőtől-péntekig, munkaidőben történik. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, a GLS kísérletet tesz egy második kézbesítésre, mielőtt a csomagot visszajuttatná cégünkhöz.
Külföldről rendelt termékek esetén a szállítási határidőt egyeztetjük beszállítónkkal és Önt a megadott elérhetőségen értesítjük.
További, szállítási határidővel kapcsolatos kérdéseire a 06 (1) 453-0169 telefonszámon kap felvilágosítást.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Forintos utalás esetén
- Számlatulajdonos: ROLL-N Ipari Kerekek Kft.
- Számlaszám: 11703006-20416304-00000000
Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a díjbekérő számát!
Eurós utalás esetén
- Számlatulajdonos: ROLL-N Ipari Kerekek Kft.
- Számlaszám: 11763031-15206886
- Számlavezető címe: 1037 Budapest, Hunor u. 44-46.
- IBAN: HU38117630311520688600000000
- S.W.I.F.T: OTPVHUHB
Megjegyzésként kérjük, tüntesse fel a díjbekérő számát!
A kiszállítás, illetve a beszerzési folyamat indítása az összeg beérkezését követően történik, amelyről e-mailben tájékoztatjuk.
Elérhetőségeink bármelyikén jelezheti nekünk a változtatásokat (termékek hozzáadása, termékek mennyiségének megváltoztatása, egyes termékek törlése, szállítási cím módosítása) de fontos az időtényező, hogy meddig tudunk az adott rendelésen változtatni, mert ha elindult a rendelés feldolgozása a raktárban, akkor már nem tudunk rajta módosítani.
Rendelését a szállítási határidők tisztázása után visszaigazoljuk az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben nem kapta meg, akkor kérjük nézze meg a levelezőjének Spam mappáját is.
Ha ott sem látja a visszaigazoló e-mailünket, akkor azt feltétlenül jelezze felénk, mert lehetséges hogy hibásan adta meg az e-mail címét. Ha ez így marad, akkor Ön semmilyen információt nem fog kapni a rendelése állapotáról és a szállításról. De sajnos a számlát és a szállítási információkat sem fogja e-mailben megkapni, mert azokat is elektronikus úton küldjük meg a vásárlóinknak.